Klachten en opmerkingen
Bij Pal&Ko Thuiszorg vinden wij het belangrijk dat u zich gehoord en serieus genomen voelt. Wij doen ons uiterste best om de beste zorg en ondersteuning te bieden, maar het kan altijd gebeuren dat iets niet naar wens verloopt.
Daarom hebben wij een heldere klachtenregeling. Heeft u een klacht of opmerking? Dan kunt u dit altijd met ons bespreken. Samen zoeken we naar een oplossing die recht doet aan uw ervaring en uw vertrouwen herstelt.
Hoe kun je een klacht indienen?
- Bespreek uw klacht eerst met uw vaste zorgverlener of contactpersoon. Vaak kan een gesprek al veel duidelijk maken.
 - Komt u er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht rechtstreeks bij ons melden via ons contactformulier, telefonisch of per e-mail.
 - Wij nemen iedere klacht serieus, luisteren naar uw verhaal en koppelen zo snel mogelijk een oplossing terug.
 
Wij zien klachten niet als last, maar als een kans om onze zorg nog beter te maken. Uw stem helpt ons groeien en verbeteren.
Heeft u een klacht of wilt u iets anders melden? Vul dan onderstaand contactformulier in.
Contacteer ons





